jobb, accessoarer och lunar...

Fick lite saker idag..
den här tröjan=) ganska söt;-)



Och den här mössan, som jag redan älskar!!!


Och igår så köpte jag en ny väska på säcken, den är också supernice!! får plats många öl i den!!


Var in o kollade min gamla hederliga Lunarstorm idag, bytte kort där för man hade ju ett asgammalt sen förut på pressen;-) haha då bestämde ja mig iaf för o knäppa ett riktigt lunarkort, så här blev det=D *asg* Njut ni bara..


putande läppar o peacetecken, det är bara boobsen som fattas..hahahaha..


För en liten stund sen så ringde dom till mig från ett jobb som jag sökt.. och jag har fått en intervjue på fredag!!
Hoppas att jag får det..skulle verkligen behöva pengar just nu...så ni får hålla tummarna för mig!!!

puss o kram eller som på lunar språk pyzz o kramz / Bebk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0