stockholm i mitt hjärta..

inte direkt, men det var rätt nice att vara där=) Det är ju så trevligt och åka iväg till stockholm och bara hänga med dellbor..ja jag är bäst..det vet jag redan..men det är en annan känsla om man är där nere..jaja har världens träningvärk nu iaf och blåsor på fötterna..inte så trevligt..
nu har man uppdaterat Åsa lite om helgen iaf..skönt o prata av sig lite=D men nu blir det fan ryggläge resten av kvällen, är rätt så trött..

kollade mailen också o tydligen så har min mail skickat nån reklam till alla mina kontakter..så om ni får mail från mig med rubriken "hello" så radera det bara...

nu ska jag glo på tv o ha lite schemalagd söndagsångest!

puss o hej / Bebk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0