Djävulen håller mig i ett hårt grepp..

Ja, nu har shoppingdjävulen greppat mig igen,,, Idag kom mina saker som ja beställde från internet..men ja hann ju även med att köpa på mig 2par skor på byn idag, och svindyrt schampoo o inpackning!!!!

Här är ett par skor
Ska försöka vara lite mer vågad när de gäller färger på skor..de är ju ite trist med bara svarta..


Här är dom andra=) Känner mig mycket nöjd över skorna..
Sen kommer sakerna från internet och schampoot här

Schampoo, inpackning, Badolja från eleven.se och så min efterlängtade Ed Hardy parfym! också den från eleven.se..Och dom var så snälla där så dom skcikade med en liten godispåse med massa olika prover=D

Nu är humöret på topp=P P&K / Bebk

Kommentarer
Postat av: Mia

Välkommen till underbara blogg världen :)

P&K Mia

2008-11-26 @ 13:53:47
URL: http://mialicuios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0