måndag

skulle ha klivit upp kl 3 på måndagsmorgon men duktig som man äär så sov man över till 4.20, då var det bara att kasta sig upp, dra på kläderna o dra iväg till Iggesund... Sen skulle vi åka från Igge till hudik, men då får vi bensinstopp mitt på E4 haha, får bli bogserade till statoil i hudik o tanka, sen byta bil o dra vidare till Gnarp. I gnarp så hämtade vi transport o häst(Simb Maroon) och började åka mot Borlänge o Romme travbana, vägen var bra ner, inte nå vidare hal eller så..

Fixade med hästen o den sprang in som fyra i sitt lopp sen så var de dags att dra hem igen.
Nu hade de börjat snöa o bli nån minus + att det var lite snöblandat regn som kom, såvägen var ju bara is!!! fick ligga i 50-60km/h på E4 alla andra förare var ju lagomt glada..men man ville ju inte direkt krascha, var även trött som ett as så jag var nära att somna hur många gånger som helst! Inte alls kul, så jag fick stanna på typ alla macker o gå ut o röra på bena o hälla i mig red bull, som förresten inte kickade in förrän på kvällen när det var dags att sova=P

Så åkte o lämnade hästen i gnarp igen, sen till hudik o bytte bil sen till Iggesund o sen åkte ja hem till mig..då var klockan runt tie på kvällen och då var det godnatt=D skönt som fan var de att sova;-)

Nu hänger ja hos mamma o väntar på ett telefonbatteri..undrar hur många som har försökt höra av sig=P Man kanske är poppis..vem vet=)

/ Bebk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0