slut

jag är så jävla slut idag...kroppen värker...har skitont i benet för man lyckas ju göra en jävligt smart grej igår=) satt på åsas diskbänk och vilade fötterna på näst översta lådan..sen när jag skulle hoppa ner så fastnade foten inuti lådan och jag ramlade, men som tur var så var folk snabba och drog ut lådan så foten lossnade..men fy fan vad ont jag har idag...

nu sitter ja hos brorsan iaf och kollar på film (Pitch Black) och tvättar lite kläder..ska väl ta tag i hans tvätthög också, och resten av lorten;-) men inte nu det orkar jag inte...

ska iaf försöka vända tillbaka dygnet nu..vaknade kl 18 idag...det är inte nå vidare bra...så ikväll ska jag försöka lägga mig i tid=D

nu drog mamma en vits..jag hade en knut i håret som ja visade henne, och tänkte att hon skulle ta bort..då säger hon: -varför har du en knut där då och inte en bertil? hahahaha

/ Bebk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0