kärleken, singellivet - och vart ska man bo??

ja fan nu sitter man här med tankarna kluvna som vanligt.... Ibland så vill jag vara singel o fri o göra vad jag vill, ränna runt på krogar, vara full i byn o.s.v
Men ibland får jag känslan av att jag vill ha nån, nån som jag kan få kärlek av nån som jag vet bara är min,...


Och jag skulle vilja bo nånstans där det finns möjligheter till ett jobb iaf, här finns det ju ingenting, är så trött nu o ändå så älskar jag mitt Delsbo! och alla människor här...men....ja de är allt jag kan säga..men...

Vem ska komma o rädda mig o ta mig till sitt fina hus eller sin fina lgh, ge mig den kärlek jag behöver men ändå kunna släppa iväg mig på fester och äventyr, finns det nån sån?? eller måste man verkligen välja? familjeliv eller singelliv?? kan man inte få både och??? / bebk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du kommer på svaret,så vill jag veta det..

2009-06-10 @ 22:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0