Jerry Springer

Får alltid chansen att se Jerry Springer när jag sover hos mamma, och jag tycker det är roande och  lite smått pinsamt ibland, men jag älskar att kolla på det. Jag är inte en människa som dömer andra pga deras utséende o.s.v men vafan, många av människorna på Jerr Springer Show ser ju ut som jag vet inte vad!! dom har för små kläder, dom har heldresser i matchande färg o material, dom ser ju inte klok ut, eller så är dom bara allmänt gräsliga, usch vill verkligen inte hacka ner på dom men ojojoj.....

/Bebk

Kommentarer
Postat av: Bajs och Kiss-Kim

Men gud rebecka så roligt att du har en blogg:) Här ska läsas!! Jag ska försöka skriva lite i min också:) men nu är jag alldeles för bakfull o hjärndö... Hörs då, fjärt/ Din Vän Kim

2009-03-24 @ 18:01:04
URL: http://kimodeving.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0