lyxfärjor i karibien

drömde en så trevlig dröm inatt. Jag drömde att jag åkte färja och jag bodde i superduper lyxig svit med allt man kunde önska sig! Det var trevligt att vakna upp då=) fast kanske lite otrevligt med för man vill ju gärna fortsätta drömma när man drömmer nått bra=)

Snart kommer Åsa med sina hundar också, jag ska passa dom en liten stund medans hon är hos läkaren.

Ska nog ta o bada snart, det har varit så jävla varmt i lägenheten så jag känner mig svettig och lortig, blääää!!
Tänk vad skönt det kan vara att lägga sig i ett varmt bad med lite oljor och lite bubbel, det är t.o.m lite skönt i mitt minimala badkar=P hehe

Ska lägga upp bilder från helgens maskerad på Facebook så fort jag har hämtat kameran=)

/ Bebk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0