mys...

ehum jaa....jag blev helt plötsligt grymt mys-sugen... levande ljus, fluffigt täcke, massa kuddar, varm choklad, stickade sockar och kanske till och med en trevlig karl att ligga o mysa med...
Ja de är precis vad jag känner att jag vill göra nu, men istället sitter ja i Edsäng i ett kallt hus, ska spendera natten i en soffa, ensam med ett tunt täcke o EN kudde!! Men jag har ju tv:n som sällskap iaf...suck

Har även en stark lust att åka till Stockholm igen, hade så trevligt där sist o man behöver faktiskt lite miljöombyte ibland, o man träffar ju så mycket härliga folk där nere=) Men som ekonomin ser ut just nu, eller ekonomin, det finns ju inte ens nån för ja äger inte en krona, så kan jag inte åka nånstans. Tråkigt men sant.

Får väl säga Godnatt då, även fast kvällen är mycket, mycket ung / Bebk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0