Sjukhus o pucko

Vaknade i Ljusdal imorse, trevligt=) Låg o drog mig i ett bra tag, var mycket skönt...

Sen så for jag hem till mamma o pappa o spelade lite biljard, jag avr dålig men jag skyller på biljardbordet eller på min kö, har inte bestämt mig för vilket än=)

Följde med Åsapannan till sjukhuset idag, hon blir inte frisk stackarn, man går ju omkrng o är orolig hela tiden för henne, känns inte alls kul.
Men jag hoppas hon blir bättre snart så vi kan leka som vanligt igen=D

Pucko...ja det är gott=)Och så har ju Ica i Delsbo tagit hem det i literförpackningar o dom är mycket godare på nå vis, även fast det säkert är samma bandning i =) hehe

men nu ska jag glo lite på tv tänkte jag..


Hej svejs / Bebk


Kommentarer
Postat av: Nea.

Biljadbordet är svårt att skylla på, för isåfall borde andra märka det med. Och kön kommer andra bara vilja byta med dig. :/

2009-03-16 @ 19:53:42
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0