Slut på ursäkter

Nu jävlar!!! Nu har jag inhandlat ett gymkort, ska börja gå på spinning ca 2ggr i veckan, sen ligger jag på 1200kcal om dan så nu jävlar ska de börja hända saker=D Nu behöver jag bara ha ett par ordentliga skor, så jag kan gå lite mer än jag gör nu och börja springa=)

Helt sjukt vad mitt liv har förändrats, från att vara partypingla, arbetslös o vild o galen singel till att bli sambo, timvikarie, i stort nykterist o hälsomedveten, helt otroligt... Jag blir ju nästan rädd för mig själv..eller näe det blir jag inte, jag blir fan stolt!



Kommentarer
Postat av: Zara

Men hej på dej R! Fin blogg du har:) Vad duktig du är som börjat träna och käka bra! Kul för dig:) Bra att komma ifrån Delsbo...det kan gå över styr där! Glad att det verkar gå bra för dig och ha det så härligt i Spanien!!!!

2010-04-30 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0