6månader<3

Ja igår firade vi 6månader jag o min Stefan=) Jag har försökt komma emd idéer om vad vi skulle göra hela veckan, till slut bestämde jag att jag skulle laga 3-rätters middag, stog hela eftermiddagen o gjorde egen chokladmousse o marinerade kött osv, sen kommer karln hem o säger att han itne vill äta min efterrätt, vaaaa??!!!!??!!! näääe för han bokade bord på restaurang i måndags op har lyckats hålla det hemligt hela veckan=P Romantiskt värre=) så 3rätters middagen får bli ikväll istället, o inte gör det mig något.. Gårdagskvällen var iaf underbar, älskar verkligen mannen i mitt liv, han är totalt underbar!

Idag då så var vi iaf iväg till Ikea o skulle köpa ett skrivbord eftersom de snart kommer en ny data, men då var såklart just de skrivbordet slut så vi köpte blomkrukor istället och ett bonsaiträd, BOOONSAAAAII!!! (ala Twinpeaks)
Så nu har jag planterat  om typ alla blommor, städat köket och dragit igång en tvätmaskin, o maten står ju redo i kylskåpet..aaaaaaaahhhh.....what a lovely day....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0