torsk på tallin

ska försöka mig på att laga torsk till middag idag, har bara lagat de en gång i mitt liv så vi får sehur den uppgiften ter sig=P Ska även jobba min första helvakna natt på mitt nya jobb, ska hälla i mig kaffe o trycka i mig koffeinpiller o hoppas ja håller mig pigg hela natten=D hehe

Låg o sov nyss en sväng när älsk ringde, är så trevligt när han ringer utan anledning o man får surra ett tag i telefon, nog för att ja ljög=P hehe varför gör man de för? när nån frågar: låg du o sov? -näääää, haha varför ljuger man för? =S

Ska iväg o handla när älsk kommer hem, ska köpa nånting gott som ja kan smaska på när ja jobbar;) haha måste ju fira att ja gått ner ett kg till lr hur;) *hrm hrm fy på mig*


hade tänkte slänga in lite bilder också men det funkar ju itne att koppla in kameran till datorn, blir galen=/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0