nu har vi jul här i vårt hus..


Köket med obligatoriska chokladkalendrar

Vardagsrummet

Utan blixt

Julklappar, några utav dom iaf, bilden gör dom inte rättvisa

Sovrummet, inge direkt juligt, har bara bytt gardiner=P

Min kamera har förresten gått sönder, eller det har blitt en tryckskada på skärmen o så har den spruckit lite, vilket gör att jag får önska mig en i julklapp ännu mer;) hehe

Ledig idag, blev lite gym, städa och tvätta, tänkte baka lussebullar,men gör det sen istället när Stefan kan hjälpa till=)

Jobbmiddag imöra, har inget att ha på mig, diverse andra i-landsproblem med... annars händer det inget mer spännande än att jag jobbar typ varenda dag fram till jul...vad jag gör på min fritid är hemligstämplat(dreggel, snark,soffan,skööönt)



Kommentarer
Postat av: Mia

Va Fan ... Nu läre jag ut och shoppa julsaker, mera saker vill säga, måste kirra julegran oxå! allt detta tack vare dittt inlägg, thanks as hell ! Puh....

2010-12-04 @ 07:33:25
Postat av: Nadja

Tack för att du är med och tävlar. =)



Önskar trevlig dag! =)

2011-11-30 @ 13:34:42
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0