Hot hot hot!

Hett som fan i lägenheten, jag klagar inte, men när de är så kvavt o varmt så man nästan svimmar då är det jobbigt=P men jag har burit ner golvfläkten nu iaf, det blev ju något skönare då=)

Igår var vi ju iväg te Kolmården, helt grymt måste ja säga=D Blev typ tårögd av delfinshowen, och trodde ja drömde när ja såg noshörningar o giraffer^^ helt otroligt!
Och när vi stod o kollade på fågelshowen så kommer det nån o tar tag i mig bakifrån, vänder mig om o där står Sara o Päka, small world, var ju jäkligt mycket folk där o att vi ska lyckad vara där samma dag, samma tid o sen att man lyckas stöta på varandra där är ju helt sjukt=P Men var skoj att se ett bekant ansikte iaf=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0