myspys i berga

Låg bara o myste igårkväll till sopranos, så himla skönt, känns som att man får bättre plats i soffan nu också*fniss* Vill att alla kvällar ska vara så, men ikväll ska jag gå iväg på jobbet o jobba natt, o jag har aldrig jobbat med tjejen j aks ajobba med så jag vet itne om ja ska sova först eller sist, därav vet ja inte om ja ska hålla mig vaken eller om ja ska sova på dagen=/ litet dilemma=P

I helgen ska vi förmodligen åka till Ikea o kika också, ska kolla om dom har nån bra byrå o sen ska jag kika hur garderoberna ser ut inför ett eventuellt framtida köp=) Ska köpa en billig hylla till adrummet också så jag har nått att ställa allt mitt skit på, smink o sånt, sprider ju ut mig värre än en bomb i irak...





favorit i repris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0