Sånt händer bara i kärleksfilmer

Tjej ser kille, tjej blir kär direkt o vice versa o dom lever lyckliga ihop resten av livet. Bara i kärleksfilmer? Nä ja tror faktiskt inte det, jag tror på kärlek vid första ögonkastet, har varit med om det, eller ja typ iaf=P

Blev kär i Stefan genom telefonen, låter sjukt och jag tyckte det kändes sjukt, men samtidigt så kändes det så himla rätt och när vi sågs för första gången, ja då visste jag, jag är kär!

Nu har det snart (om ett par dagar) gått 5månader och jag är kärare än någonsin, allt känns rätt. Mer rätt än jag någonsin kännt. Blir lycklig av att tänka på att vi har hela livet frmaför oss tillsammans, framtiden är våran.

Vi träffades på nätet genom ett hur gör djur skämt, hade itne det funnits hade vi aldrig fått kontakt, att en så liten grej kan fösa ihop någon med sin själsfrände är helt otroligt, ödet kan man kanske säga. Efter 2v. telefonkontakt så träffades vi, jag åkte ner till honom i Stockholm och där sitter jag än, lyckligare än någonsin.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0