Svart hår nästa!

Klippte lugg häromdagen trots att jag efter varje gång jag klippt lugg sagt klart o tydligt till mig själv ALDRIG MER! för de är ett sånt fixande o trixande, och ja tycker ja får ett sånt runt ansikte med lugg men man kan ju tydligen aldrig lita på sig själv eftersom saxen åkte fram... Ibland har jag även tänkt tanken, hmmm undrar om man inte skulle färga håret liiiite mörkare? för att det är så jobbigt att hålla på att bleka håret hela tiden, men nä jag vet ju hur det blir, jag kommer ångra mig...Men åter igen, man kan aldrig lita på sig själv, så bli inte förvånade om jag har svart hår nästa gång, trots att jag sagt ALDRIG MER på den punkten också.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0