Lugnet sprider sig

Igår så var S ledig o var med mig hela dagen, lyckades släpa med honom på en konstutställning i Sollentuna, kollade på en massa cool konst, mycket färger, fick inspiration så nu är man målarsugen.
På eftermiddagen åkte vi o hämtade hans pappa på Arlanda o sen spenderades kvällen med god middag + efterrätt o film i soffan, jag är en toffel, en glad toffel;)
Åsa ringde också, hon verkade ha roligt, lät så iaf=) Blev glad när hon ringde o snackade lite=) Hon snackade även med S, tror det var lyckat iaf;)

Men nu är det lördag, S är o tränar o jag ska klä på mig o sminka mig o så, för nu på eftermiddan ska vi gå på bio, alice i underlandet i 3D, ska bli skoj, har aldrig kollat på 3D så=P
Fint väder idag också så det blir en promenad till bion med Älsk.


som är kär i sin Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0