Att vara vuxen & bete sig som en osnyten barnrumpa

Så är jag ibland, kommer på mig själv och inser att näe Rebecka det är dags att bli vuxen nu=P

Jag har alltid varit kräsen när de gäller mat, varit tveksam till attt äta om nån annan lagat det(som inte är mamma) men nu så är jag mycket bättre, jag får tänka, vad är det värsta som kan hända om jag smakar på det där?? inte så hemska grejjer direkt,
Men på senare år har jag lärt mig äta ganska många saker som jag annars vägrade se åt, tex kidneybönor, fruktyoughurt och avokade, och det sistnämnda fullkomligt älskar ja!! Det är ju hur gott som helst. För att komma till meningen med tanken bakom inlägget;) så det senaste ja lärt mig äta är naturgodis med youghurt runt om, frystorkade jordgubbarna med youghurt över är ju så jädra goda! Och det var min kära sambo som lärde mig gilla dom, på både gott o ont, gott för det var gott men ont för att det var för gott!!! tur de är dyrt o onyttigt annars hade ja nog handlat de varje dag=P hahaha så det var dit ja ville komma emd inlägget, jag vill hylla naturgodis och speciellt frystorkade jordgubbar med youghurt runt om=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0