gääääsp

hemma nu, äntligen... har fått sova 4h, tjoho...o inte kan ja sova nu heller för jag har ju tvättid, och ikväll ska jag gå på mitt första spinningpass, är fan lite nervös=P har bokat in 9st fram tills vi åker till spanien, får se om de ger nått resultat, hoppas verkligen det, men ja kommer ju likförbannat skämmas på stranden, men vafan, inte kommer nån komma ihåg mig där sen när ja åkt hem?;)

Måste sola lite också innan vi åker så jag inte bränner sönder mig. undrar om ja hinner idag, hmmm eller om ja ska ta de imöra? Det återstår att se=)

Men nu ska ja slänga i mig nån frukost iaf, kurrar i magen här borta....

Längtar tills Stefan kommer hem<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0