ont i röva

eller säger man på??? spinningsadlarna var fruktansvärt obekväma, men man kände sig så fruktansvärt duktig efter=D Har bokat in ungefär 2pass i veckan nu fram tills resan, sen ska jag självklart fortsätta efter spanien;)

Karln min såg ja för sista gången imorse..han drar till GBG på fotboll o kommer inte hem förrän på lördag, så ja ska jaga rätt på Kim o Annamaria o leka lite med dom täntke ja=) Drömde mardröm om S inatt, hoppas verkligen inte det var en sanndröm, blev helt förkrossad o har legat o gnytt inatt...

Ska in till Täby idag också o ta och lämna in lite Cv:s o så=)

Och min bikini kom igår, skitsnygg, kommer nog se rätt så brun ut i den eftersom den är knallgul;) 50-talsinspirerad med hög midja passar mig perfekt, men ja kommer väl bada med linne ändå;) hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0