RubrikRubrikRubrik

Har haft svårt att sova dom senaste dagarna, jag som är världens tröttaste människa har inte kunnat somnat på aplänge o sen vaknat stup i kverten, men inatt fick ja sova igenom heeeela natten o somnade hyffsat snabbt igår=P *nöjd*
Är även toknöjd med vädret, fan va soligt o fint det är o jag bara njuter! mmm sommar, härligt härligt=D

Mindre härligt att jag inte har nån våg som fungerar som den ska, får se om ja lyckas hitta nån på träningen idag, är så jädra nyfiken på om det har hänt nått mer=) Känns som det, men vem vet...

Hoppas på att mamma har skickat mina skor på posten också, vore ju guld om a slipper köpa ett par ballerinaskor bara för att jag är så dum i bollen att ja glömde ta med mig dom ner sist vi var upp...ack ack ack... antar att mamma kommer få lassa med sig en hel del saker när och om dom kommer ner i sommar, eller så fixar jag det när jag ska upp.. Ska försöka ta mig uppåt till B-stämman, får se hur ekonomin ser ut, säkert inte så bra, men man kan ju hoppas iaf=) Vore skönt att bo på stormnäs en sväng också.

Idag blir det brödbakning btw, ska baka nå hyffsat nyttigt bröd, 170kcal/100g. Ska lägga ut recept o resultat sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0