rustning o ryslig rygg

Min vecka består av jobb, men på fredag så ska jag faktiskt hinna med att gå till frisören och göra en liten omvandling, jag ska bort med mitt blekblonda hår och få fram min naturliga hårfärg med lite extra slingor som liv, hoppas det blir asballt kanonsnyggt och riktigt vajert=)
Sen blir det Ikea på min enda eldiga dag, lördan för då ska det köpas nya gardiner, lite småförvaring, sänglådor, nytt täcke o kanske lite julpynt? who knows=P Men åter till vinterrustningen, jag ska för första gången i mitt liv få mina ögonbryn noppade och jag hoppas dom blir grymt snygga, kanske kan lära mig de där med ögonbrynspenna också, ser ju snyggt ut på andra iaf=P och det jag nästan längtar mest till, jag ska fixa mina naglar, förlänga dom, sen så ska jag leka med nagellack och div andra grejer tills jag inte orkar mer=P ska bli riktigt skojigt, tror det kommer bli kanoners=) men de är inte förrän nästa vecka o då är ja förmodligen ledig=julklappshandling(lite iaf) sen blir det förmodligen en fisketur upp till Delsbo...phu...blogga - check

p.s jag har så sjukt ont i ländryggen så jag grinar illa varje gång jag måste göra nått som inte innefattar horisontellt läge i soffan, uj uj uj..eller aj aj aj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0